Dec 21 2011
David Crowder Band's Final...

 The final preorder for the David Crowder Band's last album began on December 13th, 2011! So sad, but excited for the new and last album! Make sure to get the last David Crowder album! Should be a great one.  

Tags:
Categories:
Actions: Permalink | Tell A Friend! | Comments (61) | RSS comment feed Comment RSS

Comments (61) -

12/21/2011 9:31:19 AM
Bree
Bree
yea i cant wait to get it but so sad they r done Frown
12/21/2011 11:58:33 AM
Carissa United States
Carissa
so sad Frown
12/21/2011 1:40:38 PM
Alex United States
Alex
Are you sure preorders began on the 13th? I preordered it Thanksgiving weekend!
12/21/2011 4:43:24 PM
Rebekah-Lynn Canada
Rebekah-Lynn
I'm going to miss them! They are such a great band!
12/21/2011 8:44:03 PM
L.O.C United States
L.O.C
To bad.
They're really good.
Does anyone know why they're quitting
in the first place?
12/21/2011 8:49:00 PM
L.O.C United States
L.O.C
I can imagine wanting to go back to a normal life. Smile
12/21/2011 8:50:10 PM
L.O.C United States
L.O.C
I can imagine wanting to go back to a normal life. Smile
12/22/2011 8:31:26 PM
Ki United States
Ki
Oh they were talking about it they all wanted to do something different with the band (some wanted it to be a family band, some wanted to find more people, etc.) and in the end they couldn't agree so they decided it would be best to just call it quits. Smile I don't know whether to be happy that their album is coming out or if I should be sad that they're splitting up... Frown Soooo I'll just listen to Anthem Lights for now. (JANUARY 10TH LIGHTBULBS) #irrelevance but yeah. Good for them Smile
12/23/2011 12:17:47 PM
kriss United States
kriss
i don't think we understand how much they give up to give us music. Yes they LOVE music but they also love their families and friends, and they also r the lead worship team in waco (the town where i go to church) and they want be with them 75% of the time is what i think david said. and i think i may be the saddest that they r spliting up but i understand completly why they r. but it still makes me VERY VERY SAD!!!
12/23/2011 12:18:32 PM
kriss United States
kriss
oh and this is one of the songs God used to change my life
12/23/2011 3:28:47 PM
Caleb United States
Caleb
wait a minute, do you mean Waco, Texas, @kriss?(if so, poor you, I can't stand his voice[my church used to have a worship leader that sounded and looked like David Crowder]), I like the music, but the voice just kills it(btw, ya'll ought to listen to Seventh Day Slumber's version of this song ;)
12/23/2011 5:06:34 PM
kriss United States
kriss
hey hey hey, don't be hatin on David. i never said i go to his church regulary though i wish i did. he really has a pasion for Christ

P.S. i love his hair!! Tong
12/23/2011 5:08:49 PM
kriss United States
kriss
P.P.S. Yes, waco, tx
P.P.P.s I'm a girl Laughing (just fyi)
12/23/2011 6:24:53 PM
Bree
Bree
yea i love his hair and his music
12/23/2011 6:25:26 PM
Bree
Bree
but i do like seventh day slumber as well
12/24/2011 5:46:24 PM
Samantha United States
Samantha
Okay, two random things...1st: I just watched the trailer to The Hobbit!!! It was Amazing I can't wait until next year!
2nd: It's actually not that random....I wanna wish everyone the happiest MERRY CHRISTMAS!!!
12/24/2011 9:33:23 PM
Gunnar United States
Gunnar
The hobbit looks pretty good :thumbup:




12/24/2011 9:34:01 PM
Gunnar United States
Gunnar
Merry Christmas guys and girls Laughing
Let's keep Christ in it this year.
12/25/2011 10:51:07 AM
Em <3 United States
Em <3
AGREED!!!! I saw the trailer too!!! I CAN NOT wait!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laughing
12/25/2011 2:01:11 PM
Lauren
Lauren
Me niether!!! And Merry Christmas Everyone!!!!!!!


Guess what I got? A guitar!!!!!!! Laughing and a case for it!!!!!!! Laughing BEST CHRISTMAS EVERRRRR!!!!!!! O, nd its the same one Jamie Grace (and I think Taylor Swift) has!!!!!!!


no big deal....... ;) What'd you all get?!
12/25/2011 4:36:05 PM
kriss United States
kriss
YAY!! that's awesome is it the purleish color guitar with like a flower on it or something like that?

BY the way, did u ever send in the fan video to Anthem Lights? i really think u should

Merry Christmas

p.s. our family got a wii FUN Smile
12/25/2011 5:42:02 PM
Caleb United States
Caleb
my moms old super nintendo system along with the adventures of pac-man,star trek simulation game, a Link to the past,about 6-7 mario games, battleship, donkey kong country returns, and a few others.
12/26/2011 4:17:25 PM
Em <3 United States
Em <3
Cool!!! My family got a whole bunch of guns!!! And i got a pairs of knockoff brand uggs, ProBaby cowgirl boots! And a camo hat with Remington in pink on it!!!!!!!!!! Smile
12/26/2011 10:09:23 PM
Gunnar United States
Gunnar
A Traxxas Slayer pro...........I'm an RC addict haha.
12/27/2011 8:28:57 AM
Em <3 United States
Em <3
*lol*
12/27/2011 10:15:38 AM
Bree
Bree
i got money AE and hollister clothes and a itunes giftcard and candy and my parents are paying for me to go to Liberty winterfest and see ANTHEM LIGHTS TRIP LEE TENTH AVENUE NORTH SKILLET RED GROUP1CREW SWITCHFOOT FF5 HAWKNELSON and Manic Drive on Friday I AM PUMPED OUT OF MY MIND!!!!!
12/27/2011 5:26:28 PM
Em <3 United States
Em <3
LUCKY!!!!!!!!!!!!!!
12/28/2011 9:11:48 AM
Caleb United States
Caleb
btw, are you a Legend of Zelda fan, @kriss? If so, you need to get the new one(skyward sword), it is AWESOME!
12/28/2011 9:52:33 AM
kriss United States
kriss
no, i'm terrible at just about EVERY video game!!!! it"s my brothers who mainly play it. WE haven't gotton very many games yet.
12/28/2011 1:26:00 PM
Caleb United States
Caleb
I believe you mean "Wii haven't gotten very many games yet..." ;)  btw, I know what you mean 'bout not havin' many games yet, when wii got our Wii,for the first 6 months wii only had Wii Sports Resort and Wii Sports.
12/28/2011 1:31:02 PM
Caleb United States
Caleb
P.S. wii only got our Wii 1 1/2 - 2 years ago.
P.P.S. check out the virtual console(channel) if you previously had any nintendo system, you can download(legally) ANY game from ANY previous nintendo system for around $1 - $15 depending on the game.
12/28/2011 5:54:41 PM
Em <3 United States
Em <3
You Wii people are CRAZY!!! though, just a wondering, have any of you ever seen the "Hii saved Me" shirt??? it is soooooooooo adorable!!! there's a Jesus mii on it!!!!!!!!!!!
12/29/2011 7:45:10 PM
Em <3 United States
Em <3
Dear Robin, do you think you could find more stuff to put on here??? like the anthem lights christmas video Samantha was talking about???
12/29/2011 7:45:59 PM
Gunnar United States
Gunnar
I don't play video games that much, I'm a pretty boring guy, most days I work on my old jalopy or some other piece of machinery that happens to come under my wrench haha.
I do play the Wii sometimes though, but my little bros usually beat the mess out of me at any game haha.






12/30/2011 12:19:34 PM
Em <3 United States
Em <3
hahahahahaha!! Poor you!!!

OH COOL!! I didn't know you had a jalopy! Smile
12/30/2011 9:37:20 PM
Gunnar United States
Gunnar
<a href="s1087.photobucket.com/.../; target="_blank"><img src="i1087.photobucket.com/.../0221111704-2.jpg"; border="0" alt="Chevrolet Impala, original paint, everything is  stock."></a>
Yeah haha, nothing impressive, but I've got a lot of work into it Smile



12/30/2011 9:38:27 PM
Gunnar United States
Gunnar
[IMG]i1087.photobucket.com/.../0221111704-2.jpg[/IMG]
Yeah haha, nothing impressive, but I have a lot of work into it Smile
12/30/2011 9:39:33 PM
Gunnar United States
Gunnar
i1087.photobucket.com/.../0221111704-2.jpg
Yeah haha, nothing impressive, but I have a lot of work into itSmile
12/30/2011 9:40:36 PM
Gunnar United States
Gunnar
My word guys, sorry for the posts, my laptop is acting weird and I couldn't see what was posted.






12/31/2011 6:24:23 PM
Em <3 United States
Em <3
It's fine!!!
12/31/2011 10:24:36 PM
Gunnar United States
Gunnar
Happy 2012! Hope everyone has a a blessed year.
1/1/2012 8:15:24 AM
Em <3 United States
Em <3
Likewise!!!
1/1/2012 7:04:33 PM
Bree
Bree
AHHHHH!!!! GUESS WHAT??? I METT ANTHEM LGIHTS!!!! AHHHHHHH!!!!!! Caleb sang in my face and i had an i cant shut up bracelet on and when he came through to slap hands he saw it and held my hand and said i love the bracelet ahhhh!!! and i met manic drive they stood beside me in skillets mosh pit it was crazy!!! And happy new year to everyon and sorry to those who hate hearing about anthem lights and Alan loves my name ( btw: Bree is my middle name)!!!
1/1/2012 8:23:10 PM
kriss United States
kriss
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!! u r sooo lucky!!!!!!!!!!!!!!!!!! that's so cool!! i'm kinda jealous but i real happy that u got to meet them!
1/2/2012 7:36:33 AM
Em <3 United States
Em <3
UUUUUUUUUUUUUUUGH!!!!!!!!!!!!!!!!!! I WANT TO MEET THEM!!!!!!!!! U ARE SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO LUCKY!!!!!!!! I'm actually listening to them on Pandora right now!!! Smile
1/2/2012 12:28:20 PM
Gunnar United States
Gunnar
Awesome Bree!
1/2/2012 4:19:34 PM
L.O.C United States
L.O.C
Just got back from Texas as a vacation.
It was fun. We went to visit my grandparents,
then we went to the ocean!
You know Corpus Christi. I think that's how you spell it. We stayed at a Holiday Inn, ON THE BEACH!!
IT WAS AWESOME! Kinda sad to be back home.
The water was freezing, but thank goodness the hotel had 2 swimming pools and a hot-tub!
I had a great time and hope to go back soon!
1/2/2012 4:58:11 PM
Bree
Bree
that is amazing i want to go im not sure how to spell it either but yea our whole youth group including our youth pastor and his wife it was his idea jumped into a pool on the roof of our hotel thinking since it was open it was heated haha it wasnt quite heated lol it was freezing!!
1/2/2012 6:51:08 PM
Em <3 United States
Em <3
*lol*
1/3/2012 7:02:27 AM
callie
callie
their a god band, sorry it's their last album
1/3/2012 7:02:38 AM
callie
callie
*good, oops
1/3/2012 7:25:33 PM
kriss United States
kriss
@L.O.C. TEXAS IS DA BOMB!! LOVE IT HERE
1/3/2012 7:48:43 PM
L.O.C United States
L.O.C
UUUUM...Does that mean you do or don't like
Texas. I'm confused.
Do you live in Texas?
1/3/2012 9:15:46 PM
L.O.C United States
L.O.C
Oh well duh you do.
I wasn't paying attention to what you
said earlier.
1/3/2012 9:25:25 PM
L.O.C United States
L.O.C
Oh man, I wish I could play an
instrument.
1/3/2012 9:27:53 PM
L.O.C United States
L.O.C
I can sing OK.
So if I did have a guitar I would sing
and play some of my favorite songs and
record them for UTube.
1/3/2012 9:35:39 PM
L.O.C United States
L.O.C
I love singing it's just kinda weird to sing in front of other people.
1/4/2012 11:22:11 AM
Em<3 United States
Em<3
@ L.O.C.

I know EXACTLY what you mean!!! I get stage fright... I mean I'm fine to do it in front fam & close friends.... but I'd feel weird singing at church.... which is why i told my mom i won't!!! Though, I would like to join the St. Mary's high school (the Catholic private school, idk if i mentioned i was Catholic or not...) choir next year... though idk if home schoolers are allowed.... :p
1/4/2012 2:24:58 PM
L.O.C United States
L.O.C
Well, choirs aren't bad because
everyone else is with you.
I mean like being famous and stuff.
I'd give anything to sing with other singers
especially the guys, girl friends can get really annoying---especially girl singers.
1/4/2012 2:30:57 PM
L.O.C United States
L.O.C
Like Alex Constancio, I just heard of him
but I really like his voice and he's really good looking and funny.
And the first song I've heard from him is Love My Life. So honestly I don't know ANYTHING bout' him.
But I like him so far.
I just hope he's not like J.B.
1/4/2012 9:24:45 PM
L.O.C United States
L.O.C
That whole conversation was so off topic.
Sorry People.