Aug 12 2011
FF5 Fun...& Awkwardness

The fun, awkwardness, & some seriousness ensued when FF5 (Family Force 5) dropped by...including a CUBICLE PARTY!

Comments (176) -

8/12/2011 8:41:08 PM
Bree United States
Bree
i want Brant to throw me a party and i Love Love Love the song Wobble first time i heard it was at creationfest Northeast 2011 and it was amazingly fun and crazy in the mosh pit
8/12/2011 9:12:22 PM
aleciaVay United States
aleciaVay
this is a great band i meen AWESOME BAND PLEASE play more of their musice just a few minuts ago when wobble i was dancing to it exactly wha the song said how to dance  to it  and my mom was videotaking me and I did not even know it but then the battery ran out and bepped and i noticed here ya well what  can i say their that awesome i know every dance move to the songs well the wone that have dancing in them !
8/13/2011 4:47:57 AM
Mike United States
Mike
Very funny. It was great to see Nikki in there. I wasn't sure she was still working at Air1. Then again, I guess she has written most of the posts recently, so she should still be there. But I miss hearing her on the air!
8/13/2011 4:52:18 AM
Josiah United States
Josiah
This is my favorite band! They are so awesome! When they played Wobble last night I was surprised because they never play FF5. I was jumping up and down and doing the Wobble. Please, please, please play more of their music!
8/13/2011 5:56:56 AM
This_Guy_35 United States
This_Guy_35
Yes, I agree with the above people. Please play some Family Force 5 on the air. The only time we ever hear them is around Christmas time. Please play some good ol' FF5! Thanks!
8/14/2011 11:51:59 AM
Jet United States
Jet
Oh mylanta! Thanks for featuring these durty durty south boys! FF5 is my favority band! I absolutely love them and can't get enough of them. They definately do not get enough air play and certainly not enough love from Christian radio stations! Please play them more! #FF5Love4ever
8/14/2011 11:52:32 AM
Jet United States
Jet
*favorite
8/14/2011 7:13:18 PM
kriss United States
kriss
PLEASE PLAY MORE FF5!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
8/15/2011 4:45:17 AM
Mike United States
Mike
Umm... despite what my earlier comment said, I don't really like them very much. Love Addict is pretty much the only song of theirs I like much, and have you seen the music video for that? It's pretty sexually provocative.

And really none of their other songs have any point to them. Their newest one, Get On Outta Here, doesn't make any sense whatsoever.

I heard their presentation of the gospel once, and it was the lamest thing ever. It was like, "The best way to love God is to love others." and other fluffy stuff like that. They never once mentioned Jesus' sacrifice or the need to repent of sin. Frown And some of the books I've heard him recommend were pretty bad. (Velvet Elvis, Blue Like Jazz, etc. [Not to spark a debate or anything. ;)])

Again, all this isn't to say they're going to Hell and no one should listen to their music, but the apostle Paul tells us that we are to judge those inside the church, because those are the ones who should be living up to their profession.
8/15/2011 7:11:39 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
I agree with you on this one. But at least they even have a "presentation of the gospel" at all when you think about it. They love God and they love others. Idk why christian bands are like that sometimes but all I know is that they get awfully good reputation to go with it. It's like a "bonus package". And btw I thought this vid was absolutely hilarious. Brant, have you taken a single HINT from your wife about party "planning"? SmileLOL but I luv ya anyways hahaha. And I also think that Nikki is that manager now??? Am I correct or confused??? Either C Smile
8/15/2011 7:27:41 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
Why didn't I see the picture until right now??? I am so confused... <face of confusion>
8/15/2011 3:27:06 PM
slouchy fedora United States
slouchy fedora
And some of the books I've heard him recommend were pretty bad. (Velvet Elvis, Blue Like Jazz, etc. [Not to spark a debate or anything. ;)])

the best way to spark a debate is to state that you're not trying to spark a debate.

Mike... your comment was a huge "jesus-juke".  
8/15/2011 9:08:26 PM
Bethany United States
Bethany
Family Force 5 is my favorite band ever!  I can even get my non-christian friends to listen to them and actually enjoy their music.  Please please please play more of their music on Air 1 like d-i-e 4 y-o-u, radiator, and never let me go.  
8/16/2011 6:42:11 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
I like some of they're music too, when I listen to it. I don't listen to FF5 very much but I do like some of they're music when I do.
8/16/2011 10:48:24 AM
Девушки Москвы United States
Девушки Москвы

            
The fun, awkwardness, & some seriousness ensued when FF5 (Family Force 5) dropped by. . .
8/16/2011 11:28:36 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
haha agreed
8/16/2011 4:35:17 PM
Bree United States
Bree
Im not te biggest fan but they have amazing mosh pits
8/16/2011 6:43:03 PM
Lauren.H United States
Lauren.H
I'm not the biggest FF5 fan in the world either, but I do like some of they're stuff.
8/16/2011 8:02:24 PM
kriss United States
kriss
i love FF5!!! they are great work out music just sayin Laughing but ya i really like their album DANCE OR DIE it is AWESOME!
8/17/2011 6:49:11 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
hahaha OK! Smile lol
8/17/2011 7:41:49 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
Tragically, we've forgotten the reason we're even here at all. Smile
8/17/2011 11:04:17 AM
advokat viborg Denmark
advokat viborg
www.advokatjakobsen.dk
8/17/2011 11:19:15 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
What is this website?
8/17/2011 11:31:07 AM
Bree United States
Bree
IDK
8/17/2011 11:54:48 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
Weird. hmmmm before you even know it im right back at the start. Doing what I hate and breaking my own heart. Im going back and forth and then forth and then back and then ROUND IN CIRCLES! Smile LUV IT
8/17/2011 1:31:23 PM
Jonathan United States
Jonathan
do not click on the website. i could easily be a virus problem!
8/17/2011 2:17:48 PM
Bree
Bree
ooops i already did
8/17/2011 3:38:57 PM
Lauren.H United States
Lauren.H
I didn't Smile I so smarrrt Smile jkjk
8/17/2011 7:10:12 PM
Bree
Bree
it looked like a place in a different country
8/17/2011 9:06:58 PM
kriss United States
kriss
well they are from Denmark Smile
8/18/2011 6:36:48 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
haha yeah. right. Smile jk
8/18/2011 7:37:23 AM
Bree
Bree
that could be it
8/18/2011 7:53:11 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
ik it is possible
8/18/2011 9:18:47 AM
kriss United States
kriss
the flag next to the name is a Denmark flag
8/18/2011 9:32:18 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
haha. I guess I saw it at first and forgot. lol. Im such a blonde... WHERE HAVE YOU BEEN?!
8/18/2011 10:42:25 AM
Jonathan United States
Jonathan
I didn't click on it either Smile a random website from Denmark is obviously a problem of some sort unless they're just advertising lol
8/18/2011 11:01:30 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
haha. thats probably true tho Smile
8/18/2011 11:53:20 AM
Jonathan United States
Jonathan
i didn't say they ARE bad...but if u didnt know me and i randomly put a random website out for everyone to click on, what do you think my intentions probably are?
8/18/2011 3:33:42 PM
Jonathan United States
Jonathan
yup Smile
8/18/2011 7:01:36 PM
Bethany United States
Bethany
One thing that makes these guys so great is that they can sing, scream, and rap.  I <3 FF5!!
8/18/2011 8:40:42 PM
kriss United States
kriss
i know they are my go to sleep music
8/19/2011 6:34:02 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
hahaha seriously? When I first got Anthem Lights CD THEY were my go to sleep music. And it. was. awesome. Smile haha
8/19/2011 8:09:03 AM
Bree
Bree
THey make me to happpy with Anthem lights on i could never sleep i get to excited
8/19/2011 8:31:48 AM
kriss United States
kriss
well it depends on how long it takes me to go to sleep Tong
8/19/2011 8:32:18 AM
kriss United States
kriss
if i listen to all the FF5 music then i go to Anthem Lights
8/19/2011 8:36:10 AM
Jonathan United States
Jonathan
I'll stick with my TobyMac Laughing
8/19/2011 8:36:26 AM
Jonathan United States
Jonathan
and silly songs with Larry of course...Laughing jk
8/19/2011 8:43:24 AM
kriss United States
kriss
waz up?
8/19/2011 9:15:58 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
Nm.  I've been cleaning this morning. Tong not fun. Wbu? and Jonathan, stick with TobyMac lol Smile or you can always switch to Anthem Lights! Just a suggestion tho... Smile
8/19/2011 9:44:02 AM
Jonathan United States
Jonathan
im doin math AGAIN. woooow...but ya anyways imma stick with TobyMac Smile
8/19/2011 9:55:54 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
You just made a really bad decision (Smile) and YOU WILL PAY THE PRICE! Smile JKJK lol
8/19/2011 9:59:25 AM
Jonathan United States
Jonathan
u mean...i will NEVER be able to talk on here again?!?! <sad face>
8/19/2011 10:06:42 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
lol noooo Smile I was jkin' Smile But I shall push you and  push you to get they're CD Smile fair enough? What do you lightbulbs think? Laughing
8/19/2011 10:12:12 AM
Jonathan United States
Jonathan
well my last words are...well...nvm.....
8/19/2011 10:14:57 AM
Jonathan United States
Jonathan
OH you said i can stay Laughing <face of relief>
8/19/2011 10:20:32 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
hahaha your welcome Smile lol
8/19/2011 11:01:30 AM
Jonathan United States
Jonathan
i got REALLY afraid. Frown lol jk
8/19/2011 11:12:07 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
haha Smile I laughed lol
8/19/2011 11:47:31 AM
Jonathan United States
Jonathan
you aren't gonna make me do...um...oooooh NOOO! U R?! now im REALLY scared Frown
8/19/2011 12:14:23 PM
Lauren.H United States
Lauren.H
GET THE ANTHEM LIGHTS CD ITS AWESOME. GET THE ANTHEM LIGHTS CD IT'S AWESOME. GET THE ANTHEM LIGHTS CD IT'S AWESOME. GET THE ANTHEM LIGHTS CD IT'S AWESOME!!!!!!!!!!!! Laughing you will also make me, Bree, Julia, Kriss and J.M (i have no IDEA where she is) REALLY happy! Laughing is THAT a good enough punishment? HUH?!
8/19/2011 7:39:26 PM
kriss United States
kriss
?????????????!!
8/19/2011 7:59:43 PM
kriss United States
kriss
Cute Love Quotes please explain!
8/20/2011 5:16:29 AM
Lauren United States
Lauren
They won't. they never do ;:-( <frustrated face>
8/20/2011 8:07:11 AM
Lauren United States
Lauren
umm ooook ...       ? thnx for the tip... i think
8/20/2011 10:14:18 AM
Jonathan United States
Jonathan
"...i think" lol
8/20/2011 1:58:54 PM
Lauren United States
Lauren
haha yeah Smile
8/20/2011 8:13:28 PM
Jonathan United States
Jonathan
me?! no way...lol
8/21/2011 6:12:47 AM
Jonathan United States
Jonathan
is 9:00 better, Lauren? Laughing and actually i got up at 7:30...Laughing
8/21/2011 9:00:28 AM
Lauren United States
Lauren
Sorry. lol I got up at 7:20! ooo wat now? lol jk Smile
8/21/2011 9:01:18 AM
Lauren United States
Lauren
I take that back, I WOKE up at 7 20 cause my alarm went off then. but I got UP at about 7:34 maybe? somethin like that Smile
8/21/2011 9:40:24 AM
Jonathan United States
Jonathan
no way! that's like the exact time i woke up! well maybe a minute or 2 off...Smile
8/21/2011 1:20:45 PM
Lauren.H United States
Lauren.H
dude that is crazy! lol. What time do you have church?
8/21/2011 2:19:20 PM
Jonathan United States
Jonathan
10 if we go to sunday school and 11 if we go to just the service and it ends around 12 but we dont usually get home until 12:30.
8/21/2011 6:18:16 PM
kriss United States
kriss
we don't even leave until 1 it gets over at noon but then you talk for an hour
8/21/2011 6:46:39 PM
Jonathan United States
Jonathan
hahaha that is just so weird! so...tty at 12 tomo?
8/21/2011 7:12:16 PM
Bree
Bree
Sundat School at my church starts at 9:45 and preaching starts at 11:00 and church ends at about 12:45-1:00 but we always stay and talk for a while
8/21/2011 8:23:43 PM
kriss United States
kriss
what's weird about being social?
8/21/2011 8:45:34 PM
kriss United States
kriss
J.K. it's just that our church is very hospitable and we have very good friends there!!
8/22/2011 6:43:50 AM
Jonathan United States
Jonathan
The Job Interview end is 45 MINUTES!!!!!!!
8/22/2011 6:43:59 AM
Jonathan United States
Jonathan
*ends in
8/22/2011 6:44:29 AM
Jonathan
Jonathan
sry that was random haha Laughing
8/22/2011 9:02:54 AM
Jonathan United States
Jonathan
ya. and it's in Indianapolis - where i wanna move! and Lauren, i wouln't be able 2 talk for about another 25 minute cuz im busy with school. so...if u get on...just try to wait until then Smile
8/22/2011 10:15:37 AM
kriss United States
kriss
Lauren where are you it's 10 after twelve!! Tong
8/22/2011 10:15:52 AM
kriss United States
kriss
oh Jonathan i really hope your dad gets the job!! I'll be praying Laughing
8/22/2011 10:16:11 AM
kriss
kriss
did that get posted twice?
8/22/2011 10:28:50 AM
kriss United States
kriss
gtg
8/22/2011 10:29:58 AM
kriss United States
kriss
you guys never showed up Frown
8/22/2011 10:34:56 AM
kriss United States
kriss
do you want to try this again tomorrow?
8/22/2011 10:35:09 AM
kriss United States
kriss
i'm bored!
8/22/2011 10:35:57 AM
kriss United States
kriss
i guess i should go start my summer reading considering it's due Wednesday and  i have not stated yetFrown
8/22/2011 10:57:05 AM
Lauren United States
Lauren
hey i am so sorry guys lol. i had to work my butt off this morning Tong apologies
8/22/2011 12:15:49 PM
Jonathan United States
Jonathan
haha in yo face! jkjk
8/22/2011 12:36:18 PM
Jonathan United States
Jonathan
weeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllll...i gots some good news...HE GOT THE JOB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
8/22/2011 1:49:55 PM
kriss United States
kriss
YYYYYAAAAAAYYYYY!!!!!!! i AM SO HAPPY FOR YOU GUYS! so Jonathan I guess your dream is coming true! Laughing God answered anther prayer Laughing
8/22/2011 1:54:48 PM
Jonathan United States
Jonathan
yup! I cant begin to explain how happy i am!!
8/22/2011 2:16:29 PM
kriss United States
kriss
when does he start?
8/22/2011 3:00:27 PM
Lauren.Hickman United States
Lauren.Hickman
OMG IM SO HAPPY FOR ALL OF YOU!!!!!!!!!!!!!!!!! Kriss is right, God HAS answered your prayers Jonathan!!!! WOW that's amazing!!!!!!!! Laughing
8/22/2011 3:14:53 PM
Lauren United States
Lauren
Ya when DOES he start? and when do you move?
8/22/2011 3:17:34 PM
Jonathan United States
Jonathan
a week!! but we aren't gonna move there for another couple months because we have SO many ppl to pay off Frown but at least i know we are eventually gonna move there!! YESHHHHH!!!! lol
8/22/2011 3:41:12 PM
Jonathan United States
Jonathan
there's NO WAY that im NOT the happiest person rite now! STAY BACK PPL! HUGE OBSESSION WITH THIS CITY HERE!" hahaha ikik, im a copy-catter Laughing
8/22/2011 4:01:29 PM
Jonathan United States
Jonathan
lol ya...and btw WAT HAPPENED TO THE SONG TONIGHT IN THE TOP 10?!?! That's one of my FAVORITE songs!!! Frown oh well...
8/22/2011 4:59:31 PM
Lauren United States
Lauren
I do NOT like that song Tong I've TOTALLY burnt out on it.
8/22/2011 5:12:25 PM
kriss United States
kriss
why are my comments not showing up GRRRRR..........
8/22/2011 5:22:34 PM
Lauren United States
Lauren
Haha. There are those capitol letters again!! Smile haha
8/22/2011 5:27:12 PM
Jonathan United States
Jonathan
hi! so do u wanna get on at 12 tomo?
8/22/2011 5:35:33 PM
Lauren United States
Lauren
I'll try but I start school tomo so ill be busy but I will try Smile
8/22/2011 5:38:26 PM
Jonathan United States
Jonathan
ok. same here Smile (i already started tho obviously) well...im gonna go now, so...bye Lauren! Smile
8/22/2011 6:22:10 PM
Jonathan United States
Jonathan
you mean ttyT? lol Laughing ttyt at 12! (hopefully!) bye!
8/23/2011 7:31:59 AM
Lauren United States
Lauren
im on here for a limited time Smile but ill be going to my grandmas cause my parents have a funeral to go to.. so i will have more time than expected Smile (yay)
8/23/2011 7:34:10 AM
Jonathan
Jonathan
that's weird! i just got on for the first time this morning also! but ok Smile
8/23/2011 7:34:52 AM
Jonathan
Jonathan
just one minute ago!
8/23/2011 8:54:11 AM
Jonathan United States
Jonathan
yay! and we're actually 10 minutes early! Laughing sup?
8/23/2011 9:12:43 AM
Jonathan United States
Jonathan
are you seeing my comments??
8/23/2011 10:12:11 AM
Lauren United States
Lauren
OK. Ummmm nothings up. lol. Im at my grandmas talking to you! (FINALLY)
8/23/2011 10:16:36 AM
Jonathan United States
Jonathan
oh i see...well im making plans 2 visit indy for a WEEK! (so xcited!!)
8/23/2011 11:37:25 AM
Lauren United States
Lauren
Awesome! Laughing
8/23/2011 11:38:08 AM
Jonathan United States
Jonathan
yup definately Smile
8/23/2011 11:43:31 AM
Lauren United States
Lauren
I have absolutely no doubt. Smile So is your whole family going? Or just you and a few others
8/23/2011 11:45:02 AM
Jonathan United States
Jonathan
just me! im taggin along with my dad when he goes there to work and then i'll come home on the weekend with him! either next week or the week after. im not sure yet.
8/23/2011 11:48:45 AM
Lauren United States
Lauren
Oh thats awesome! how long has it been since you've been there????
8/23/2011 12:01:31 PM
Jonathan United States
Jonathan
almost 2 months (THATS TORTURE) lol and before that it was 2 months also. (before that, we were living there)
8/23/2011 12:12:15 PM
Lauren United States
Lauren
I wouldn't call that torture lol but whatevea Smile hahaha
8/24/2011 8:57:59 AM
Jonathan United States
Jonathan
im here...r u?
8/24/2011 10:14:20 AM
Lauren United States
Lauren
Now I am Smile sorry bout the wait lol
8/24/2011 10:38:56 AM
Jonathan United States
Jonathan
r u still here? cuz ur not replying now...
8/24/2011 10:48:06 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
Yes I am
8/24/2011 10:49:38 AM
Jonathan United States
Jonathan
no ur not...ur there! not here...Laughing Tong
8/24/2011 10:56:33 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
haha iiiiii get it Smile lol
8/24/2011 11:00:55 AM
Jonathan United States
Jonathan
tw...i had ANOTHER dream that you were in lol. I can't remember anything about it except we were talking on here and you emailed me or something and your signature was...well...im not gonna say lol
8/24/2011 11:07:00 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
Wooooow Jonathan. That's craaazy weird!


no seriously, wat was the addresss. you've got me all curious now!!!! Laughing
8/24/2011 11:07:33 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
And when I'm curious about something, it'll drive me NUTS until I find out.
8/24/2011 11:09:11 AM
Jonathan United States
Jonathan
actually it's your signature, not address lol. like this "From Lauren" or something like that. that's wat i meant. and idk if i wanna tell u yet lol...im not sure if im ready to say it yet...
8/24/2011 11:11:07 AM
Jonathan United States
Jonathan
it drives me nuts too Laughing maybe if u tell me what you think it is...TRUELY what u think it is...
8/24/2011 11:13:58 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
wow. I think I just got a preeeetty good hint. thats just weird. OK. haha idt i wanna say it either. Wooooow lol. craziness
8/24/2011 11:56:29 AM
Jonathan United States
Jonathan
sryy i was forced to get off to finish school and then the internet stopped working but im back now. and yes u do wanna say it...u kno u do...Laughing
8/24/2011 1:31:51 PM
Jonathan United States
Jonathan
crazy as in it's wrong or crazy as in it's crazy right? Laughing Tong
8/24/2011 6:38:17 PM
Bree
Bree
WHAT???
8/24/2011 6:49:32 PM
Jonathan United States
Jonathan
what's wrong?
8/24/2011 8:06:59 PM
Bree
Bree
whats crazy or whatever
8/25/2011 6:54:10 AM
Jonathan United States
Jonathan
nnnuthin Smile
8/25/2011 7:42:08 AM
Jonathan United States
Jonathan
oh...it is wrong? okay...
8/25/2011 10:17:56 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
haha not tooooo wrong. More crazy. Was it a dream dream, or a day dream? jw
8/25/2011 10:31:48 AM
Jonathan United States
Jonathan
LOL weeeeellll...it was a real dream but...ya i guess thts all Laughing
8/25/2011 11:50:28 AM
Jonathan United States
Jonathan
cool hi! i just happened to be on my 30 minute break with 15 minutes left Smile after that i wouln't be on until around 3 Frown
8/25/2011 11:55:38 AM
Jonathan United States
Jonathan
this face is kinda funny

D;

lol
8/25/2011 12:23:41 PM
Jonathan United States
Jonathan
hahaha i wasn't expecting u to do that face also! it actually made me laugh! wow i guess it is funny...lol

congradulations u made me laugh lol
8/25/2011 12:29:58 PM
Jonathan United States
Jonathan
you must have not sen my comment then. I said:

"hahaha i wasn't expecting u to do that face also! it actually made me laugh! wow i guess it is funny...lol

congradulations u made me laugh lol"

Smile
8/25/2011 12:58:42 PM
Lauren.H United States
Lauren.H
hahaha wow thats awesome! Another thing accompolished Smile lol D; Smile
8/25/2011 1:29:24 PM
Bree
Bree
Smile D; Smile
8/25/2011 1:50:50 PM
Jonathan United States
Jonathan
stop it! u keep making me laugh! i wasn't expecting it again Laughing
8/25/2011 4:40:39 PM
Jonathan United States
Jonathan
haha u made me laugh AGAIN on the second comment but not the first cuz i was expecting it the first time Laughing ur funny lol D; LOL im cracking up to myself hahaha
8/25/2011 5:08:22 PM
Jonathan United States
Jonathan
srsly Lauren? right wen im expecting it...u dont do it! LOL
8/25/2011 5:57:34 PM
Jonathan United States
Jonathan
did u say something? cuz it didn't show up...X(
8/25/2011 5:59:35 PM
Jonathan United States
Jonathan
STILL no one has joined my group...Frown no fare...
8/25/2011 7:14:13 PM
Bree
Bree
x( you have some of the funniest faces on here and what group was i not invited i couldnt find the thing about football
8/25/2011 7:14:37 PM
Bree
Bree
I dont like switchfoot and there song just got voted
8/26/2011 7:47:25 AM
Lauren.H
Lauren.H
I LOVE LOVE LOOOOVE Switchfoot!!!!


....But(just incase some of you people didnt know ;)) I LOVE LOVE LOVE ANTHEM LIGHTS EVEN BETTER!!!! Laughing BEST. BAND. EVAAAAAAA. Smile
8/26/2011 7:47:53 AM
Lauren.H
Lauren.H
And Jonathan....







....D; hahahahahaha
8/26/2011 8:04:06 AM
Jonathan United States
Jonathan
ha! I didn't laugh! (because i was holding back the laughter) Laughing
8/26/2011 8:36:35 AM
Bree
Bree
why hold back laughter and Jonathan do you like switch foot? And just in case you didnt know I LOVE LOVE LOOOOVE ANTHEM LIGHTS
8/26/2011 8:58:01 AM
Jonathan United States
Jonathan
because i wanted to win Smile
8/26/2011 9:39:10 AM
Jonathan United States
Jonathan
im heeeere! it seems liek we always get on at the same time lol...i haven't been on much at all until now. and btw u STILL didn't make me laugh cuz it's not that funny anymore Laughing Tong

here's another one:

;{

LOL!
8/26/2011 11:23:44 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
hahaha! Laughing



....:{
8/26/2011 11:23:57 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
;{ * hehehe
8/26/2011 12:23:19 PM
Lauren.H United States
Lauren.H
well no1s on here sooo im outta here...




     -Peace&Love
8/26/2011 12:24:08 PM
Jonathan United States
Jonathan
i am! and btw the face is ;{ not :{ lol
8/26/2011 12:32:09 PM
Lauren.H United States
Lauren.H
i corrected it. lol. ;{ lol Smile aaaanyway
8/26/2011 12:43:03 PM
Jonathan United States
Jonathan
so..................im tiiiiiiiired.........YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWN
8/26/2011 12:51:59 PM
Jonathan United States
Jonathan
u there? im booooooooooooooooooooooored
8/26/2011 2:10:03 PM
Jonathan United States
Jonathan
I'm getting Anthem Lights Can't Shut Up RIGHT NOW! u happyyy?? LaughingLaughing
8/26/2011 3:07:29 PM
Bree
Bree
Laughing I am i dont know abou her :{ that is so funny you make me laugh like everytime i get on
8/26/2011 3:21:25 PM
Jonathan United States
Jonathan
hahaha yup Tong im listening to it...right...NOW...
8/26/2011 5:36:08 PM
Lauren.H United States
Lauren.H
YAY! EVEN HAPPIER Laughing Anthem Lights ROCKS!!!!






.....;{ D; hahaha
8/26/2011 6:21:33 PM
Jonathan
Jonathan
MY FAVORITE BAND: ANTHEM LIGHTS!!

(NOOOOOOOOT) Tong
8/26/2011 6:23:48 PM
Bree
Bree
do you really not like them? and what is your favorite band
8/26/2011 6:34:41 PM
Jonathan
Jonathan
no i love them! they're just definately not my favorite. hmmmm...my favorite is prolly...eh...wow...TobyMac and Group 1 Crew. I can't pick one Laughing And Lecrae! Can't forget about him Smile and, of course, KJ-52...Laughing