Aug 09 2011
TFK Studio Update

Thousand Foot Krutch is recording a new album! (YAY) Trevor gives you a quick studio update.

Tags:
Categories:
Actions: Permalink | Tell A Friend! | Comments (148) | RSS comment feed Comment RSS

Comments (148) -

8/9/2011 11:53:07 AM
Robert Olguin United States
Robert Olguin
have seen tfk numerous times cant wait for the new album.
8/9/2011 1:07:50 PM
Michael United States
Michael
TFK IS AWESOME!
8/9/2011 3:32:15 PM
Bree United States
Bree
TFK is crazy AMAZING
8/9/2011 7:59:44 PM
kriss United States
kriss
Laughing I love tfk!!!!!!!
8/10/2011 8:05:53 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
1 word: AWESOMENESS!!! Laughing
8/10/2011 9:16:18 AM
Mike United States
Mike
1 word (well, more than one): Act more like Christians! Laughing Not to be "judgmental" (because Paul himself said, "Is it not those inside the church you are to judge?"), but although I LOVE TFK's music, I really wish they were more outspoken about their faith. Almost everybody loves a great song like Rawkfist, but TFK doesn't seem to supplement their songs with the Gospel. Admittedly, I've only been to one of their concerts, and that was at a festival where I was distracted by many other things, but I don't remember hearing much about Jesus. Frown Same thing with FM Static, since Trevor does both.
8/10/2011 11:14:08 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
Interesting... :/.
8/10/2011 11:40:51 AM
Bree United States
Bree
I dont like there concerts live but ido like some of there music
8/10/2011 9:23:08 PM
Bree United States
Bree
i dont care for FF5 but there mosh pits are amazing probably my fave other than t-mac and skillet maybe KJ-52
8/11/2011 9:00:19 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
I love FF5. And have you ever seen KJ-52 live cause he is so awesome and fun in concert it's awesome
8/11/2011 12:57:08 PM
Bree United States
Bree
Yeah it was awesome ive seen him twice my best guy friend met him and got a picture of them to on his phone
8/11/2011 4:58:40 PM
Lauren.H United States
Lauren.H
That is too awesome. I saw him at Winter Jam and he was so fun
8/11/2011 5:25:05 PM
Lauren.H United States
Lauren.H
Winter Jam 2011 was my first time btw. I just had to say something I'm bored lol
8/12/2011 9:12:39 AM
Bree United States
Bree
FF5 crowd surfed tobymac broke his clip on microphone and they had to keep improving and then he walked through the crowed and skillet blew there speskers up it was planned to happen either
8/12/2011 12:47:11 PM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
sunshine lollypops and rainbows! Laughing!!!! i feel awesome 2day! Laughing
8/12/2011 2:09:56 PM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
i want 2 go 2 my pool and lay by it in the sun until i get really hot and then jump in swim 4 a while, get out and lay by the pool again until i get really hot and do the cycle over again! Laughing
8/12/2011 2:35:52 PM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
i LOVE swimming! it is really fun. every now and then ill lay out in the sun and relax but normally i do laps, or practice my volleyball in the pool. Laughing
8/12/2011 7:23:06 PM
kriss United States
kriss
where i live you don't have to lay by the pool you just go outside then your roasting Smile
8/12/2011 8:42:52 PM
Bree United States
Bree
ibet you live in texas right?
8/13/2011 11:09:03 AM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
wow! that's kool! well not kool but u know wat i mean. Laughing
8/14/2011 5:26:06 PM
Lauren.H United States
Lauren.H
You have a pool?! You are so stinking lucky. I have only been swimming ONCE this summer... :/. But at least I got to go swimming at all Smile
8/14/2011 5:26:25 PM
Lauren.H United States
Lauren.H
MY BAD. Twice Smile
8/14/2011 6:15:29 PM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
actually i do ahve a pool @ my dads house but it is out of order (long story). but @ my moms there is a community pool about a munite away 4rom her house! Laughing its still nice though. Laughing
8/14/2011 6:27:08 PM
Lauren.H United States
Lauren.H
Once again, LUCKY. And ya, rub it in Smile (jk)
8/15/2011 10:21:59 AM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
haha i mean minute. Laughing
soooooooooooooooo.
8/15/2011 10:44:39 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
"Tally Tally Ho Tally Tally Ho Ho! My Eyes On The Mark And We're Taking It Home!" Smile My dad got they're CD and put it on my phone and I LOOOOVE IIITTT!!!!! Laughing My fav song on the album is Your Love Is A Mystery
8/15/2011 11:06:59 AM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
tally tally ho tally tally ho ho! there's fire in the air and we're aking it home! Laughing
luv it 2! Laughing
8/15/2011 11:23:27 AM
Bree United States
Bree
I love Hawk nelson i got to see him at creation fest he was funny
8/15/2011 11:39:20 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
Jason is always funny he is awesome Smile And you are so lucky to have seen him. My dad said he walked right past him one time at, i think it was, Ichthus Music Festival  he said that he will just walk all around in the tents and stuff. Btw they are shutting down Ichthus soon maybe and the rules are (in my youth group) you have to be 13 or older to get to go and Ichthus is after my birthday and it'll probably be shut down by then..... Frown I was totally looking forward to going.... It's like creation fest btw Smile
8/15/2011 11:46:59 AM
Bree United States
Bree
thanks cause ihad know idea what it was thats awesome that dad walked by him yeah ive watced youtube videos of him going to places and hanging out  i still want to know how they got the name of there band
8/15/2011 12:22:49 PM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
i agree. name is awesome but doesnt make sence! Laughing
8/15/2011 2:23:13 PM
Lauren.H United States
Lauren.H
Yeah I'll check that out l8er but I don't want to right now Smile Soooo whats every1 been up to?????
8/15/2011 3:33:51 PM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
i g2g 2 my moms. bye! Laughing
8/15/2011 5:45:14 PM
Lauren.H United States
Lauren.H
THAT explains it Smile ok... bye... Frown
8/16/2011 1:59:20 PM
Девушки Москвы United States
Девушки Москвы
Зачетные девочки в Москве и других городах России и Украины только здесь.
8/16/2011 4:46:49 PM
Bree United States
Bree
Hawk nelson got there name from when Jason was little he had a sony playstation game with extreme sports and his name on the game was hawk from tony hawk and nelson from a boot repair in his town
8/16/2011 7:08:13 PM
Lauren.H United States
Lauren.H
hahaha that's awesome! Smile Thanks for telling me. now I know Smile
8/17/2011 11:37:01 AM
Bree United States
Bree
you welcome Smile
8/17/2011 12:33:50 PM
Lauren.H United States
Lauren.H
Smile
8/17/2011 4:27:02 PM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
hehe! that is cool! Laughing look a cow!
8/17/2011 7:11:54 PM
Bree
Bree
where?
8/17/2011 9:09:20 PM
kriss United States
kriss
NINJA COWS?!
8/18/2011 6:45:25 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
Not ninja COWS. Ninja CHICKENS!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! RUN FOR YOUR LIFE!!!!!


....Smile JK
8/18/2011 7:45:56 AM
Bree
Bree
where is the cow Julia
8/18/2011 8:02:21 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
She was being Julia Smile There was no cow.
8/18/2011 10:29:07 AM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
there was a few weeks ago when my mom and i where in the car and driving by a dairy farm. i was telling her something and then i saw a cow so i randomly said a look a cow. and she laughed. Laughing so i have been saying it ever since.
8/18/2011 12:03:14 PM
Jonathan United States
Jonathan
np Laughing
8/18/2011 12:11:46 PM
Jonathan United States
Jonathan
lol that's funny Julia Laughing
8/18/2011 12:18:21 PM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
haha! thanx. ... um... what's funny? Tong
8/18/2011 12:59:17 PM
Jonathan United States
Jonathan
it didn't show up again. X( but I said "<cows flying in a tornado and moo-ing for joy>"
8/18/2011 1:15:19 PM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
i think i got it now. and what u siad about the cow tornado thing is funny! Laughing
8/18/2011 2:28:03 PM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
lucky! i want a cow! Laughing
8/18/2011 3:35:46 PM
Lauren.H United States
Lauren.H
Question: can people ride cows?
8/18/2011 3:50:31 PM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
interesting question. Laughing kids can ride sheep! Laughing
8/18/2011 7:05:25 PM
kriss United States
kriss
yes you can ride cows i have seen it done
8/18/2011 7:36:07 PM
Bree
Bree
we dont ride our cows i dont like them there not like pets they never get tame
8/19/2011 6:37:33 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
Really? I would Smile only because I can't ride horses.... if I could ride horses I wouldn't worry about the cow thing but I think you get the point now Smile
8/19/2011 8:11:04 AM
Bree
Bree
yeah cows are mean and not tame like horses
8/19/2011 9:21:16 AM
Lauren.H United States
Lauren.H
Interesting.. oh well Smile
8/19/2011 11:37:20 AM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
do u milk them? or just have them just 4 fun? Laughing i want a cow that i can milk! i would luv 2 live on a ranch with a cow, a goat, horses, dogs, a chicken, duckies! Laughing oh and mayb a rabit or 2. Laughing
8/19/2011 11:37:37 AM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
i also 4got a cat, just 2 keep the mice away! Laughing
8/19/2011 12:29:17 PM
Lauren.H United States
Lauren.H
I'm also alergic to rabbits Tong I get the best luck in the world when it comes to allergies don't I?! Frown
8/19/2011 12:33:05 PM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
yep. Frown im allergic to bird feathers. i used 2 have a feather pillow and my nose would be stuffed every night until i got rid of them and got a regular pillow. Laughing
8/19/2011 12:37:09 PM
Lauren.H United States
Lauren.H
that must have been tough for your allergies! Tong
8/19/2011 12:42:33 PM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
hehe! whatever! Laughing
8/19/2011 12:48:15 PM
Lauren.H United States
Lauren.H
I'm serious Smile lol but whateva Smile and btw I found out something that made me VERY happy!!!!!!!!!!!! Laughing
8/19/2011 12:54:03 PM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
indeed. r u gonna? Laughing u should try 2 win the nashville contest lauren. Laughing
8/19/2011 12:56:43 PM
Lauren.H United States
Lauren.H
WHAT? WHAT NASHVILLE CONTEST? WHAT ARE YOU TALKING ABOUT?!?!?!?!?!?!?
8/19/2011 1:00:26 PM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
u havent heard?! dont u listen 2 air1? u could win a contest 2 go 2 nashville and b with jeremy camp. unless ur not a jeremy camp fan. tis on air1.com. go check it out. Laughing
8/19/2011 1:07:50 PM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
they only announce it every time they do their comercial brake. well not really comercial but u know wat i mean. Laughing im with jonathon, about wanting 2 know wat made u super happy. Laughing
8/19/2011 1:19:06 PM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
DRAT! (sigh) Frown
8/19/2011 1:30:37 PM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
mayb she knew it would torture me if she would not tell me! Laughing hehe jk. idk y. sigh
8/19/2011 2:08:50 PM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
hehe! Laughing
8/19/2011 2:22:25 PM
Lauren.H United States
Lauren.H
I'm sorry I'm back. lol. I was on Winter Jam's FaceBook page seeing how many people were wanting Anthem Lights to be there and it is overwhelming! (In a really good way Smile) and the thing I was REALLY happy about was that you know how I said they weren't gonna be there? Well I was wrong!!!! Laughing They're going all around the west coast in November and those were the artists for THAT! NOT for 2011!!!! I'm so happy that you don't KNOW how happy I am!!!!!!!!!!!!! Laughing I wanna cry! HAPPY DAYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laughing


THANK YOU GOD!!!!!!!! YESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!! Laughing
8/19/2011 2:23:04 PM
Lauren.H United States
Lauren.H
2012* my bad Smile
8/19/2011 2:28:16 PM
Lauren.H United States
Lauren.H
and btw I did hear aboout the contest but I did NOT know it was for Nashville! That's amazing I will DEFINITELY check that out! THNX! Laughing
8/19/2011 3:01:33 PM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
oh! my bad! sorry i was confused because my comment didnt show on the blog. but my bad. an english error on my part. Laughing
8/19/2011 4:11:00 PM
Jonathan United States
Jonathan
"I know you got dreams,
I believe in them.
I know you got problems too forget them cuz
Life's too short so let's begin..."

♥ THAT SONG!!!
8/19/2011 4:43:26 PM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
that is 4rom lets go by group 1 crew. tis awesome! Laughing
8/19/2011 4:44:45 PM
Lauren.H United States
Lauren.H
I love it tooo!!! Andale andale Smile that part gets stuck in ur head lol
8/19/2011 6:13:03 PM
Jonathan United States
Jonathan
it means huury up Smile LAUREN, ANDALE BACK HERE! lol Laughing
8/19/2011 6:29:48 PM
Jonathan United States
Jonathan
that wasn't too nice...just sayin
8/19/2011 7:53:23 PM
kriss United States
kriss
do you now what Cut Love Quotes is talking about?
8/19/2011 7:53:41 PM
kriss United States
kriss
oops... CUTE*
8/20/2011 5:29:24 AM
Lauren United States
Lauren
Kriss, you always accidentally seem to put "cut" instead of "cute" lol whats up wit tat? Smile

Jonathan, ik ik im srry but it just get's on my nerves. oh, and ANDALE ANDALE Smile
8/20/2011 10:12:27 AM
Jonathan United States
Jonathan
guess wat! i woke up past noon for the first time in my LIFE! so i didn't know u wanted me to andale Smile but about that other person...whoever it is, he/she's prolly not talking to us anyway.
8/20/2011 2:03:08 PM
Lauren United States
Lauren
"prolly" not lol Smileand do me a huge favor and NEVER WAKE UP NOON OR PAST NOON AGAIN!!!! Laughing
8/20/2011 2:11:33 PM
Jonathan United States
Jonathan
hahahaha ook sry...Smile heyy i have an idea...y dont we plan a time 2 get on? like at 8 or something...
8/20/2011 2:18:41 PM
Lauren United States
Lauren
hmmm not a bad idea... but it would have to be later in the day cause I normally get put to work in the mornings... whats a convenient time for you in the afternoons????
8/20/2011 2:28:36 PM
Jonathan United States
Jonathan
idk...not any time is gonna be a 100% sure of me being able to get on...how early do u start ur work usually?
8/20/2011 2:37:47 PM
Lauren United States
Lauren
shortly after I get up, really...ummm we could try.... 11:15 on weekdays and maybe 12:15 on saturdays???
8/20/2011 2:39:37 PM
Jonathan United States
Jonathan
idk...cuz i might have to do school then. wat if u got up like...extra early?
8/20/2011 2:47:19 PM
Lauren United States
Lauren
haha well...... i would prob get in trouble cause of that. I have a pretty small house (at least its too small for my family lol) and my mom would prolly hear and I only get internet access in certain areas of the house.. the areas that would cause noise unfortunately... I guess we should stick with what we've got, getting on when we can. And that could be ANY time. We're all so busy now hence the school season Frown blech
8/20/2011 3:01:05 PM
Jonathan United States
Jonathan
ya sounds like a good idea Smile btw...look at the anthem lights website and look in the comments on the most recent thing posted. LaughingDDDD
8/20/2011 3:06:08 PM
Lauren.H United States
Lauren.H
you little! Smile lol ill check it out but i have a strong feeling im gonna laugh lol Smile js
8/20/2011 3:08:06 PM
Jonathan United States
Jonathan
no actually prolly not lol
8/20/2011 3:19:00 PM
Lauren United States
Lauren
yup. i did. lol Smile
8/20/2011 3:21:08 PM
Jonathan United States
Jonathan
well...how was i supposed 2 kno...im not like a prophet or anything Laughing see? i have an excuse.
8/20/2011 3:23:05 PM
Lauren United States
Lauren
haha yeah. right. U should have known that I was gonna laugh lol. (think up an excuse NOW!) Smile JK
8/20/2011 3:27:13 PM
Jonathan United States
Jonathan
i dont know you that well yet ooh now wat? lol
8/20/2011 3:46:22 PM
Jonathan United States
Jonathan
well jysk, i do not laugh at anything that happens on the computer unless it's REALLY funny. that's just how i am dk why...lol. but u have made me laugh sometimes still Laughing
8/20/2011 3:46:33 PM
Jonathan United States
Jonathan
*idk
8/20/2011 4:27:16 PM
Jonathan United States
Jonathan
im back from eating! u still there...?
8/20/2011 4:55:58 PM
Jonathan United States
Jonathan
yay there u r! and that was random...lol
8/20/2011 6:09:13 PM
Jonathan United States
Jonathan
the Steven thing Smile and HI Laughing lol
8/20/2011 6:41:14 PM
Jonathan United States
Jonathan
well...HI! and now BYE! Frown lol

r u coming back...?
8/20/2011 7:01:42 PM
Jonathan United States
Jonathan
i need 2 go 2 bed in a half hour! u cumin back?
8/20/2011 8:10:38 PM
kriss United States
kriss
yep
8/21/2011 9:07:18 AM
Lauren United States
Lauren
Hey im srry lol. But anyway IM BACK. Soooo HI! Laughing and yeah ik the steven thing was random lol
8/21/2011 9:41:55 AM
Jonathan United States
Jonathan
it's fine Smile wat time do u go 2 bed?
8/21/2011 1:22:08 PM
Lauren.H United States
Lauren.H
9 15, 9 30ish. It depends tho. Smile wbu?
8/21/2011 2:20:07 PM
Jonathan United States
Jonathan
10 so it's basically the same Smile
8/21/2011 6:15:29 PM
Lauren.H United States
Lauren.H
coolio Smile
8/21/2011 6:20:19 PM
kriss United States
kriss
i go to bed in the summer when i get tired so around 12 or 1 sometimes later. but in the school year i'm in bed by 11
8/21/2011 6:21:05 PM
kriss United States
kriss
sorry i posted that twice
8/22/2011 11:06:57 AM
Lauren United States
Lauren
its cool. your lucky. do you do air1 mixoligy live????
8/22/2011 1:52:32 PM
kriss United States
kriss
sometimes
8/22/2011 2:57:30 PM
Lauren.Hickman United States
Lauren.Hickman
cool. i would every night if I stayed up that late lol
8/22/2011 5:37:23 PM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
yes. 80% of the time i get abit touchy with language. but mostly because i cant understand them wen they talk like that. so i get anoyyed. Laughing
8/22/2011 5:42:46 PM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
can't... take... uhh... bad grammer... 2 strong! im melting.
8/22/2011 5:42:57 PM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
hehe watever guys! Laughing
8/22/2011 6:18:49 PM
Lauren United States
Lauren
haha wat r u the wicked with of the west? lol
8/22/2011 6:43:19 PM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
i accidentally skipped a part on let us love just now! hehe! Laughing
8/23/2011 7:35:46 AM
Lauren United States
Lauren
im confused. again. GRRRR Smile
8/23/2011 7:36:18 AM
Jonathan United States
Jonathan
same here lol
8/23/2011 7:40:12 AM
Jonathan United States
Jonathan
dang the "Chris August Breaks It Down" comments closed...
8/23/2011 8:55:19 AM
Jonathan United States
Jonathan
IM DYING. u kno why? cuz i have to do science...X( but i can still prolly talk
8/23/2011 9:05:04 AM
Jonathan United States
Jonathan
i was waiting 4 u! lol...im here!
8/23/2011 9:07:03 AM
Jonathan United States
Jonathan
bTw...Im sTIlL rUnniNg on bACkuP POwer...
8/23/2011 9:45:55 AM
Jonathan United States
Jonathan
yEs u finALLy FelT sORRy 4 mE!...
8/23/2011 9:51:02 AM
Jonathan United States
Jonathan
<main power being filled by an unknown source> wHo'S dOING THIs?
8/23/2011 10:11:18 AM
Lauren United States
Lauren
Oooook.. ? WHERE HAVE YOU BEEN?!?!?!? IM the 1 whos been dying! lol. Science? :/. bummerrrrrr.
8/23/2011 10:34:14 AM
kriss United States
kriss
science isn't as bad as Grammar Tong
8/23/2011 10:47:53 AM
Lauren United States
Lauren
Grammer isnt as bad as math. Tong
8/23/2011 11:04:35 AM
Jonathan United States
Jonathan
AMEN TO THAT!
8/23/2011 11:05:52 AM
Jonathan United States
Jonathan
(this is about the earlier comments on here) so are you saying...ur dying without me being on here?!
8/23/2011 11:27:33 AM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
hi guys. im confused. wat r we talking about? Laughing
we were born 2 embrace not except it
we were given nothing more so we kept it
as the colors of our boots keep fading
live a life that we hate without saying
who would listen 2 the cries of  poor man
never done nothin' how can we be somethin'?
every heart has an hour of existence
every breath brings a chance 4 rendemtion
if somehow we could wake up!
Laughing luv that song! Laughing
8/23/2011 11:51:12 AM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
no i did not but i shall go check it out thanx! Laughing
8/23/2011 11:58:11 AM
Lauren United States
Lauren
@Julia, srry Smile you commented right before I commented lol Smile Jonathan told me: Oh.....wow i must be important them lol jkjk Smile
8/23/2011 12:09:17 PM
Jonathan United States
Jonathan
np Smile so do u wanna do it?
8/23/2011 12:14:29 PM
Lauren United States
Lauren
ok I have OBVIOUSLY missed most of this conversation and now IM confused!!!! HELP!
8/23/2011 12:48:13 PM
Jonathan United States
Jonathan
sign up for what i showed you. (the football thing) are u interested in it?
8/23/2011 1:08:46 PM
Jonathan United States
Jonathan
np! it'll be fun Laughing
8/23/2011 1:18:52 PM
Jonathan United States
Jonathan
i hope so too! the more ppl the better! (considering that there's no one yet lol)
8/23/2011 1:37:28 PM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
hehe! i laughed @ that 1 hard! Laughing
8/23/2011 1:59:35 PM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
r u kidding?math is WAY WAY WAY WAY (i could go on 4ever with the "way"s) WAY worse than grammer. math is stupid. wen will i ever EVER have 2 use the pythagorean therum or however u spell it 2 put a ladder against a wall?!!!!!!!!! but u will have 2 have good grammer 2 get a nice job. Laughing or even start ur own business. Laughing
8/23/2011 2:15:52 PM
Julia Buendia United States
Julia Buendia
AHHHH! only a week?! dang it! wen does it start? i mean wat day?
8/23/2011 2:45:41 PM
Jonathan United States
Jonathan
actually it's 10 days away so it would be on not this friday, but the one after. u might wanna tell ur dad that Smile